Hoe krijg je meer betrokkenheid op Facebook (expertgids)

Hoe krijg je meer betrokkenheid op Facebook - complete expert gids - www.SuperSalaris.nl
Gemiddelde leestijd: 15 minuten

Wil je leren hoe je meer betrokkenheid krijgt op Facebook?

Meer betrokkenheid op Facebook, hoe doe je dat? Facebook is nog steeds het grootste platform voor sociale media dat er is, dus u kunt hier talloze potentiële klanten voor uw bedrijf vinden.

Maar zoveel marketeers maken al gebruik van Facebook, dus het kan moeilijk worden om de aandacht van mensen te trekken en ze betrokken te houden.

Het goede nieuws is dat we je onze bewezen Facebook-marketingtips laten zien om je te helpen je bedrijf effectief te promoten.

Laten we, voordat we beginnen, eens kijken naar de manieren waarop Facebook uw bedrijf kan helpen groeien.

Hoe Facebook je bedrijf kan helpen met betrokkenheid?

Met meer dan 2,9 miljard gebruikers is Facebook het grootste platform voor sociale media en een fantastische plek om meer klanten voor uw bedrijf te krijgen.

Als je mensen op Facebook kunt bereiken en betrokken kunt houden, kun je in een mum van tijd heel veel nieuwe klanten krijgen.

Naast het verkrijgen van meer klanten en verkopen, zijn hier nog een paar manieren waarop Facebook je bedrijf kan helpen:

  • Facebook ondersteunt pagina’s en groepen waar je een community kunt bouwen en mensen kunt veranderen in toegewijde klanten.
  • Met een groot aantal volgers op Facebook kunt u ook verkeer naar uw website leiden en uw SEO-ranking verbeteren.
  • Met Facebook kun je gemakkelijk mensen bereiken met je aankondigingen en mensen op de hoogte houden van je laatste updates.
  • Als uw merk actief is op Facebook, hebben mensen een gemakkelijke manier om contact met u op te nemen. Als gevolg hiervan kunt u vragen beantwoorden, met hen communiceren en ze omzetten in klanten.
  • U kunt Facebook-evenementen opzetten en talloze mensen uitnodigen voor uw seminars, conferenties, netwerkevenementen, fondsenwervers en nog veel meer.

Zoals u kunt zien, kan Facebook een geweldig platform zijn om uw merk op de markt te brengen als u meer omzet wilt genereren en een toegewijde aanhang wilt opbouwen.

Laten we daarmee aan de slag gaan en je de beste manieren laten zien om meer betrokkenheid op Facebook te krijgen.

Meer betrokkenheid op Facebook krijgen (10+ bewezen manieren)

Vandaag hebben we de beste manieren opgesomd om mensen op Facebook te betrekken en je aanwezigheid op sociale media te vergroten.

Het enige dat u hoeft te doen, is deze bewezen tips te volgen en u kunt meer volgers krijgen, uw omzet laten groeien en het imago van uw merk verbeteren.

Laten we beginnen!

1. Post op het juiste moment

Door op het juiste moment te posten, kun je eenvoudig meer aandacht vestigen op je Facebook-content.

Dit betekent dat je kunt controleren wanneer je volgers actief Facebook gebruiken en dan je berichten plaatsen. Je Facebook-betrokkenheid kan tenslotte laag zijn als je volgers niet online zijn wanneer je het bericht plaatst.

Om je te helpen op het juiste moment op Facebook te posten, kun je de ingebouwde Facebook Page Insights- tool gebruiken.

Met deze analysetool kun je duidelijk zien wanneer je Facebook-volgers online zijn. Noteer wanneer de meeste mensen online zijn en begin dan rond die tijd te posten.

Daarmee kun je erachter komen wat de beste tijd is om te posten als je hogere betrokkenheidsstatistieken wilt krijgen.

Hoe deze analysetool je betrokkenheidheidsstatistieken op Facebook - www.SuperSalaris.nl

controleren wanneer gebruikers online zijn
Naast het plaatsen op het juiste moment, is het regelmatig plaatsen van Facebook-berichten ook belangrijk als u goed presterende inhoud wilt. Je volgers kunnen een routine krijgen door je inhoud op Facebook te bekijken.

Volgens onderzoek kan 1-2 keer per dag posten je helpen de betrokkenheid te vergroten en meer interacties te krijgen.

U kunt dan meer Facebook-betrokkenheid krijgen door regelmatig te posten wanneer uw volgers waarschijnlijk online zijn.

Om meer te weten te komen over deze strategie voor sociale media, kun je dit bericht bekijken om de beste tijd te vinden om op sociale media te posten.

2. Facebook-feed insluiten op uw website

Een andere effectieve Facebook-betrokkenheidsstrategie is om uw Facebook-inhoud op uw website weer te geven.

Omdat mensen op uw site al geïnteresseerd zijn in uw inhoud, kunt u ze gewoon uw Facebook laten zien en massa’s likes, reacties en volgers krijgen.

Facebook-feed insluiten op uw website - www.SuperSalaris.nl

Tegelijkertijd maakt een Facebook-feed van je berichten duidelijk dat je actief bent op Facebook. Zodat bezoekers weten dat ze rechtstreeks met u kunnen communiceren op Facebook.

Als het gaat om het maken van Facebook-feeds, is de gemakkelijkste manier om Facebook Feed Pro te gebruiken .

aangepaste facebook feed pro plug-in - www.SuperSalaris.nl
Met Facebook Feed Pro kun je eenvoudig boeiende Facebook-feeds op je website maken, aanpassen en weergeven.

In feite kun je gewoon een begeleide stroom in 3 stappen volgen en je Facebook-feed is klaar – helemaal geen codering nodig!

Bovendien wordt het geleverd met tal van verschillende soorten feeds, zodat u een verscheidenheid aan Facebook-inhoud kunt weergeven en uw bezoekers kunt betrekken.

Met Facebook Feed Pro kun je laten zien:

  • Pagina-feed
  • Videofeed
  • Groepsvoeding
  • Activiteitenkalender

evenementen-kalender-facebook-social-media-wall-voorbeeld - www.SuperSalaris.nl

  • Albums-feed
  • Groepsvoeding
  • En nog veel meer!

Alle Facebook-feeds die u maakt, kunnen ook het ontwerp van uw website overnemen, zodat ze direct uit de doos perfect passen bij uw branding.

Bovendien krijg je ook totale controle over het ontwerp van je feeds. U kunt kiezen uit een verzameling vooraf gebouwde sjablonen en vervolgens de live feed-editor gebruiken om het ontwerp aan te passen.

live feed-editor voor facebook feed pro - www.SuperSalaris.nl

Met al deze geweldige functies is Facebook Feed Pro de beste Facebook-feed-plug-in op de markt geworden en heeft het een beoordeling van 4,9/5 sterren van meer dan 250.000 gebruikers !

Klaar om boeiende Facebook-feeds te maken? Download hier uw exemplaar van Facebook Feed Pro.

Om aan de slag te gaan, kun je deze handleiding raadplegen over het insluiten van Facebook-feeds in WordPress.

3. Focus op deelbare berichten
Als je een Facebook-bedrijfspagina of -groep helemaal opnieuw wilt laten groeien, is het essentieel om consistent hoogwaardige deelbare berichten te maken.

Op die manier zet je je beste beentje voor, waardoor de kans veel groter is dat mensen de post met anderen delen. Bovendien kunnen ze ook je Facebook-pagina volgen of lid worden van je groep voor meer vergelijkbare inhoud.

Om aan de slag te gaan met deelbare Facebook-berichten, kun je het volgende proberen:

  • Deel handige tips en tutorials
  • Vertel een boeiend verhaal
  • Gebruik humor en verwijzingen naar popcultuur
  • Post over populaire onderwerpen
  • Stel interessante vragen

Probeer dergelijke Facebook-berichten te maken en uw inhoud kan meer mensen bereiken en veel betrokkenheid genereren.

Voorbeeld van deelbare humor content - www.SuperSalaris.nl

Als u wilt dat uw Facebook-berichten nog meer worden gedeeld, kunt u ook een call-to-action (CTA) toevoegen aan het bericht. Met een CTA kun je mensen overtuigen om een ​​bepaalde actie te ondernemen.

U kunt dus CTA toevoegen aan uw Facebook-berichten waarin u mensen vraagt ​​uw inhoud leuk te vinden en te delen.

Voor meer informatie kun je deze deskundige gids raadplegen over hoe je de perfecte call-to-action schrijft.

4. Gebruik Facebook Foto’s

Wist je dat Facebook-foto’s 2,3x meer betrokkenheid genereren dan tekstberichten?

Het enige dat u hoeft te doen, is visuele inhoud zoals foto’s en gifs plaatsen, en u kunt uw betrokkenheid op Facebook in een mum van tijd vergroten.

post-foto's-op-facebook-om-meer-engagement-te-krijgen - www.SuperSalaris.nl

U kunt bijvoorbeeld eenvoudig een foto plaatsen van iemand die uw product gebruikt. Met een aantrekkelijke foto als deze kunt u de aandacht van mensen trekken en laten zien hoe uw product eruitziet.

Tegelijkertijd kan dit als sociaal bewijs werken, aangezien u laat zien dat echte mensen uw producten gebruiken en ervan genieten. Uw Facebook-publiek heeft dus nog een reden om een ​​aankoop te doen.

Bovendien zijn er tal van opties als het gaat om afbeeldingen die u op Facebook kunt gebruiken. Om aan de slag te gaan, kunt u deze gebruiken:

  • Handige infographics
  • Memes en grappen
  • Achter de schermen foto’s
  • Quiz vragen
  • Motiverende citaat

Zodra u begint met het plaatsen van dit soort inhoud, kunt u deze ook op uw website delen en uw bezoekers betrekken.

Daarvoor kunt u de Facebook Feed Pro-plug-in gebruiken om Facebook-foto’s op uw website in te sluiten.

Het enige dat nodig is, zijn een paar simpele klikken, en bezoekers van uw website kunnen uw Facebook-foto’s bekijken en er zelfs interactie mee hebben.

Bovendien kunt u met deze plug-in zelfs Facebook-albums insluiten en een galerij met foto’s maken. Als gevolg hiervan kan uw Facebook-inhoud met gemak nog meer betrokkenheid krijgen.

Om te leren hoe, kun je deze tutorial bekijken over het maken van een Facebook-galerij op je site.

5. Voer Facebook-weggeefacties uit

Als je viraal wilt gaan op Facebook, kan het organiseren van weggeefacties een enorme hulp zijn.

Relaties zijn tenslotte tweerichtingsverkeer en weggeefacties zijn een geweldige manier om iets terug te doen voor je volgers.

In plaats van mensen te vragen om op je post te reageren, kun je ze nu een reden geven om met je in contact te komen.

Promoot weggeefacties op facebook - www.SuperSalaris.nl

geef weggeefacties op facebook
Bovendien kan dit mensen aanmoedigen om je Facebook-pagina of -groep te blijven volgen, omdat ze in de toekomst aan nog meer weggeefacties kunnen deelnemen.

Bovendien kunt u ook zonder grote uitgaven een weggeefactie organiseren. U kunt kortingsbonnen, voorbeeldproducten, cadeaubonnen, gratis proefversies en meer uitgeven.

Klaar om een ​​weggeefactie op Facebook uit te voeren? Om dat gemakkelijk te maken, kunt u proberen RafflePress te gebruiken.

 

Als de beste plug-in voor WordPress-weggeefacties, kunt u RafflePress gebruiken om binnen enkele minuten eenvoudig uw eigen weggeefacties te maken.

Om je snel op weg te helpen, kun je aan het begin kiezen uit een verzameling giveaway-sjablonen.

U kunt hier eenvoudig de Facebook-sjabloon kiezen en RafflePress bereidt automatisch een weggeefactie voor die u kan helpen meer Facebook-betrokkenheid te krijgen.

Laat je facebook groeien met een loterij - www.SuperSalaris.nl
Daarna kunt u de eenvoudige drag-and-drop-builder gebruiken om uw gegevens toe te voegen en uw weggeefactie is klaar om online te gaan.

Wil je de weggeefactie gebruiken om je Facebook-betrokkenheid te vergroten? Je kunt gewoon bonuspunten uitdelen aan mensen die lid worden van je Facebook-groep of je pagina volgen.

Je kunt zelfs extra inzendingen weggeven aan mensen die het bericht leuk vinden en delen met hun vrienden. Als gevolg hiervan kun je tonnen mensen bereiken met je weggeefactie.

krijg meer verkeer rafflepress
Zoals je kunt zien, maakt RafflePress het gemakkelijker dan ooit tevoren om boeiende weggeefacties te maken – zelfs als je een WordPress-newbie bent.

Koop vandaag nog RafflePress voor uw site om aan de slag te gaan !

Voor meer informatie kun je dit bericht bekijken over het uitvoeren van Facebook-weggeefacties.

6. Toon pop-ups op uw website

Hier is iets interessants: 75% van uw websitebezoekers zal vertrekken en nooit meer terugkomen.

Dat betekent dat u elke dag veel potentiële klanten verliest.

Het goede nieuws? Met behulp van marketingpop-ups kunt u dat websiteverkeer omzetten in likes, reacties en volgers op Facebook.

toon facebook pop-up op uw wordpress website
Het enige dat u hoeft te doen, is een pop-up weergeven waarin mensen wordt gevraagd uw bericht te delen, lid te worden van uw groep of uw pagina te volgen. En als ze geïnteresseerd zijn, kunnen ze met één klik uw Facebook-inhoud bekijken.

Als resultaat kunt u ze betrokken houden bij uw merk en ze in de toekomst omzetten in klanten.

Als u pop-ups voor uw website wilt maken, is er een tool om het u gemakkelijk te maken: OptinMonster .

optinmonster ultieme facebook plugin wordpress - www.SuperSalaris.nl
OptinMonster is de beste tool voor het genereren van leads op de markt en helpt u om websitebezoekers gemakkelijk om te zetten in Facebook-volgers.

Om u op weg te helpen, biedt OptinMonster u tal van sjablonen om uit te kiezen, waaronder lightbox-pop-ups, spin-a-wheel-spellen, pop-upschuifregelaars en meer.

Wanneer iemand uw website bezoekt, kan OptinMonster hun acties volgen en automatisch de pop-up weergeven op het beste moment om klikken te ontvangen.

Met behulp van de slimme targetingfunctie kunt u de juiste pop-up op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien.

Op die manier wordt het veel gemakkelijker om websitebezoekers om te zetten in likes, reacties en volgers.

Wilt u beginnen met het converteren van bezoekers met behulp van Facebook-pop-ups? Download OptinMonster nu meteen .

We hebben ook een volledige handleiding die u laat zien hoe u Facebook-pop-ups voor uw website kunt maken .

7. Sluit Facebook-recensies in

Een gemakkelijke manier om uw Facebook-betrokkenheid te vergroten en meer volgers te krijgen, is door positieve Facebook-recensies op uw site te tonen.

In plaats van alleen nieuwe mensen te vertellen dat ze lid moeten worden van je Facebook-pagina, kun je positieve Facebook-recensies van je merk laten zien.

Dit laat mensen die uw site bezoeken zien dat echte Facebook-gebruikers graag bezig zijn met de inhoud van uw merk op Facebook.

Bovendien laat het insluiten van recensies ook zien dat je luistert naar wat je Facebook-volgers te zeggen hebben. Dit betekent dat meer mensen lid worden van uw pagina om beoordelingen, opmerkingen en feedback achter te laten.

Als bonus kunnen meer beoordelingen ervoor zorgen dat uw pagina hoger scoort in het Facebook-algoritme. Dus meer mensen zullen uw inhoud zien terwijl ze door hun Facebook-nieuwsfeed scrollen.

Om Facebook-recensies in te sluiten, is de eenvoudigste optie om de #1 beoordelingen-aggregator-plug-in te gebruiken: Reviews Feed Pro.

Review Feed Pro - recensies feed pro plug-in- www.SuperSalaris.nl
Met deze plug-in kunt u beoordelingen weergeven van vertrouwde platforms zoals Facebook, Google, Tripadvisor en Yelp.

Volg gewoon de begeleide stroom in 3 stappen en u kunt beoordelingsfeeds op uw website maken, aanpassen en insluiten – u hoeft geen enkele regel code aan te raken.

Omdat de plug-in zo gebruiksvriendelijk is, zullen alle beoordelingen die u maakt, automatisch het ontwerp van uw website kopiëren.

Bovendien kunt u verschillende feedsjablonen importeren en de eenvoudige visuele customizer gebruiken om uw beoordelingen tot in detail te personaliseren.

U kunt zelfs kiezen welke beoordelingen op uw WordPress-site worden weergegeven door filters toe te voegen of uw feed te modereren.

U kunt beoordelingen met specifieke sterbeoordelingen weergeven, verboden woorden toevoegen, alleen beoordelingen met bepaalde zoekwoorden weergeven en nog veel meer.

selecteer facebook filters reviews feed pro
Het is een geweldige manier om recensies van hoge kwaliteit onder de aandacht te brengen en recensies te verbergen voor trollen en bots.

Op die manier kunt u een veel betere indruk van uw merk maken, uw organische bereik vergroten en meer mensen overtuigen om met u in contact te komen.

Klaar om beoordelingen op een gemakkelijke manier in WordPress in te sluiten? Ontvang vandaag nog Reviews Feed Pro voor uw site!

Om aan de slag te gaan, kunt u onze tutorial volgen over het insluiten van Facebook-recensies op uw website .

8. Plaats video’s en livestreams

Door videoposts op Facebook te plaatsen, kun je gemakkelijk veel meer likes, reacties en shares krijgen.

Facebook-video’s krijgen immers 110% meer betrokkenheid dan andere posttypes.

plaats video's op Facebook om meer betrokkenheid te krijgen - www.SuperSalaris.nl
Bovendien kunnen video’s mensen veel langer betrokken houden, zodat u veel meer tijd krijgt om uw bedrijf te promoten en mensen te overtuigen.

En als je je Facebook-betrokkenheid nog meer wilt vergroten, kun je live video’s op Facebook maken.

Met live video’s kun je lange video’s maken terwijl je in realtime met je volgers communiceert. Dat betekent dat je persoonlijk met mensen kunt praten, hun vragen kunt beantwoorden, op hun mening kunt reageren en nog veel meer.

plaats livestreams facebook
Door deze organische interacties kun je meer videoweergaven krijgen en een betere relatie met je Facebook-community opbouwen

Aan de slag met video’s en livestreams? Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen:

  • Sollicitatiegesprekken
  • Beelden van achter de schermen
  • Productdemonstraties
  • Vraag- en antwoordsessies
  • Casual chats met leden van de gemeenschap
  • Stapsgewijze zelfstudies
  • webinars

Neem deze op in uw Facebook-marketingstrategie en u kunt in een mum van tijd meer betrokkenheid van uw doelgroep krijgen.

Als bonus kunt u Facebook Feed Pro ook gebruiken om video-inhoud van Facebook op uw website in te sluiten.

plaats video-inhoud op uw site
Vervolgens kan iedereen die uw website bezoekt uw video’s bekijken, waardoor u meer weergaven, vind-ik-leuks, opmerkingen en deelacties krijgt.

Om aan de slag te gaan, kunt u onze gids volgen over het insluiten van Facebook-video’s in WordPress.

9. Voeg Facebook-berichten toe aan bestemmingspagina’s

Een andere manier om Facebook-betrokkenheid te krijgen, is door uw beste Facebook-berichten op een bestemmingspagina te presenteren.

Een landingspagina is simpelweg een pagina op je website die je gebruikt om bezoekers te overtuigen om een ​​actie te ondernemen. Door ze te gebruiken, kunt u meer verkopen genereren, uw e-maillijst laten groeien en zelfs Facebook-betrokkenheid vergroten.

Als je heel veel Facebook-interacties wilt, kun je eenvoudig een bestemmingspagina bouwen en een deel van je Facebook-inhoud erop uitlichten.

bestemmingspagina facebook-inhoud
Bovendien kun je mensen ook vragen om je pagina te volgen of lid te worden van je groep voor meer inhoud.

Om prachtige Facebook-bestemmingspagina’s op uw site te maken, is de eenvoudigste optie om SeedProd te gebruiken .

Met behulp van SeedProd kunt u met slechts een paar simpele klikken bestemmingspagina’s met prachtige ontwerpen bouwen — u hoeft niet te coderen of een ontwikkelaar in te huren.

U kunt kiezen uit meer dan 150 verschillende paginasjablonen met unieke ontwerpen om aan de slag te gaan. Dit omvat sjablonen voor contactpagina’s, binnenkort pagina’s , onderhoudsmoduspagina’s en nog veel meer.

Zodra je een sjabloon hebt gekozen die je leuk vindt, opent SeedProd zijn gebruiksvriendelijke drag-and-drop-builder, waar je gemakkelijk je pagina kunt maken.

Om uw Facebook-inhoud weer te geven, kunt u gewoon Facebook-widgets aan uw pagina toevoegen. Hiermee kun je een pagina, bericht, like-box en meer insluiten.

s
Nadat u uw Facebook-bestemmingspagina hebt ontworpen, kunt u deze met een paar simpele klikken publiceren. Uw bezoekers kunnen uw beste Facebook-berichten dan rechtstreeks op uw website bekijken.

Als u eenvoudig bestemmingspagina’s wilt maken, download dan vandaag nog uw exemplaar van SeedProd .

Meer weten? Dan kun je onze tutorial bekijken over het maken van een landingspagina in WordPress.

10. Interactie met volgers

Door gewoon met je volgers te communiceren, kun je mensen aanmoedigen om met je inhoud om te gaan en Facebook-betrokkenheid te vergroten.

Wanneer je reageert op mensen in je Facebook-community, laat het zien dat je luistert naar wat ze te zeggen hebben.

Dit moedigt mensen aan om reacties achter te laten en nog meer met je te communiceren op Facebook.

interactie met volgers krijg meer betrokkenheid op Facebook
Bovendien kun je door met volgers te praten een relatie met ze opbouwen. Het is een geweldige manier om van mensen toegewijde klanten te maken en een gevoel van merkloyaliteit te creëren.

Bovendien kun je op die manier zelfs merkambassadeurs creëren.

Interactie met volgers geeft je ook een eenvoudige manier om feedback te verzamelen en meer te weten te komen over je klantenbestand. In de toekomst gebruik je die feedback en klantinformatie om betere producten te maken.

Hoewel interactie met een community geweldig kan zijn, kun je ook negatieve opmerkingen en recensies op Facebook krijgen.

Maar als je op de juiste manier met ze omgaat, kun je ze omzetten in positieve interacties en nog meer betrokkenheid krijgen.

Het enige dat u hoeft te doen, is onze gids volgen over hoe om te gaan met negatieve Facebook-recensies.

11. Gebruik e-mailmarketing

Met behulp van e-mailmarketing kunt u mensen rechtstreeks bereiken en hen aanmoedigen om deel te nemen aan uw Facebook-berichten.

U kunt aan de slag door een e-mail naar mensen te sturen en hen te vragen lid te worden van uw Facebook-groep of uw pagina te volgen.

Tegelijkertijd kunt u ook uw populaire berichten onder de aandacht brengen en hen aanmoedigen om ze leuk te vinden, te delen en erop te reageren. Bovendien kunt u ook links naar uw pagina of groep opnemen onderaan uw reguliere nieuwsbrieven en verkoop-e-mails.

Aan de slag met e-mailmarketing? Ten eerste kunt u een e-maillijst met geïnteresseerde mensen maken.

Om deze stap supergemakkelijk te maken, kunt u OptinMonster gebruiken om de e-mailadressen van uw websitebezoekers te koppelen.

Deze tool voor het genereren van leads kan u helpen boeiende pop-ups te maken die bezoekers zullen overtuigen om lid te worden van uw e-maillijst. Bovendien betekent de slimme targetingfunctie dat de pop-ups op het beste moment worden weergegeven om elke bezoeker te converteren.

OptinMonster kan bijvoorbeeld automatisch een pop-up laten zien wanneer een bezoeker op het punt staat uw website te verlaten.

Dit kan ze op uw website houden en tegelijkertijd uw e-maillijst laten groeien.

Wil je vanaf vandaag je e-maillijst laten groeien? Download OptinMonster voor uw website.

Voor een uitgebreide gids kun je dit bericht bekijken over hoe je je e-maillijst kunt laten groeien.

12. Cross-post je Facebook-berichten

Om nog meer mensen te bereiken met uw Facebook-inhoud, kunt u deze ook delen op andere sociale netwerken.

crosspromotie van facebook naar andere sociale sites
Als iemand je volgt op andere platforms zoals Twitter en Instagram, zijn ze al geïnteresseerd in je sociale media-inhoud.

Als gevolg hiervan zullen ze waarschijnlijk interactie hebben met uw inhoud wanneer u uw Facebook-berichten daar deelt.

U kunt bijvoorbeeld uw Facebook-video delen op YouTube en nog meer views en likes krijgen van uw abonnees.

Vervolgens kunnen de abonnees op Facebook uw pagina volgen of lid worden van uw groep om meer van uw inhoud te bekijken.

Een ander goed voorbeeld is om je Facebook-verhalen opnieuw te gebruiken als Instagram-verhalen.

U kunt op die manier meer betrokkenheid krijgen en ook tijd besparen door dezelfde sociale media-inhoud op verschillende platforms te hergebruiken.

Bovendien kan het kweken van volgers op sociale media op verschillende platforms supergemakkelijk zijn met een tool als Social Wall Pro.

social wall pro plug-in smash ballon - www.SuperSalaris.nl
Social Wall Pro is een krachtige social feed-aggregator waarmee u content van de grootste social-mediaplatforms op uw website kunt weergeven.

Dat betekent dat je Facebook-berichten, YouTube-video’s, Instagram-foto’s, Twitter-berichten en meer kunt insluiten met Social Wall Pro.

Bovendien kun je posts van al deze platformen ook combineren in één feed. Het enige dat u hoeft te doen, is de eenvoudige begeleide stroom volgen en u kunt binnen enkele minuten een prachtige sociale muur hebben.

Met een social wall kunnen je bezoekers zien dat je actief content plaatst op al deze social media platformen. Bovendien kunnen ze je volgen om op de hoogte te blijven van je laatste berichten op sociale media.

Een andere bonus van Social Wall Pro is dat u door gebruikers gegenereerde inhoud van al deze platforms tegelijk weergeeft.

Op die manier kunt u vertrouwen opbouwen door te laten zien hoe mensen op al deze verschillende sociale netwerken met uw merk omgaan.

Het beste gedeelte?

Met de All Access-bundel kun je Social Wall Pro krijgen, samen met de beste feed-plug-ins voor sociale media voor Twitter, YouTube, Facebook en Instagram.

Als je social media marketing naar een hoger niveau wilt tillen, schaf dan vandaag nog de All Access Bundle aan!

En daar ga je!

Nu weet je hoe je meer betrokkenheid op Facebook kunt krijgen. Volg gewoon onze bewezen hacks en je kunt met gemak heel veel likes, reacties en volgers op Facebook krijgen.

Met meer Facebook-betrokkenheid kun je heel veel nieuwe toegewijde klanten krijgen en je bedrijf laten groeien.

Klaar om prachtige Facebook-feeds weer te geven? Ontvang vandaag nog uw exemplaar van Facebook Feed Pro !

Als je wilt leren hoe je Instagram voor je bedrijf kunt gebruiken, bekijk dan onze ultieme lijst met Instagram-marketingtips .

Vond je dit nuttig? U kunt ons volgen op Facebook en Twitter voor meer marketingtips en -trucs voor sociale media.

Super Salaris
Volg mij op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *